لايَنبَغى لِمَن لَم يَكُن عالِما أَن يُعَدَّ سَعيدا؛ كسى كه بهره اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند. امام صادق (ع)
<-Text3->
عنوان پاسخ بازدید توسط
تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1391
نویسنده : پارسین
 
 
افتخار دیگری برای سرمایه انسانی ایران زمین. سینا تمدن Sina Tamaddon افتخار مدیر عامل بعدی شرکت اپل را پس از استیو جابز در اختیار خود نهاد.
سینا تمدن قائم مقام مدیر عامل بخش برنامه‌های کاربردی شرکت اپل بود. استیو جابز او را در سال ۱۹۹۷ به شرکت اپل آورد. او متولد سال ۱۳۳۵ در ایران و تحصیل کرده در دانشگاه پردیو آمریکا می‌باشد.
او در سال ۱۹۹۷ به شرکت اپل پیوست و از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ او معاون مدیرعامل در شرکت دیگر استیوجابز یعنی نکست (به انگلیسی: NeXT) بود.
 
لینک خبر از سی‌ان‌ان:
صفحه‌ی مربوط به "سینا تمدن" در ویکی‌پدیا

 


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1391
نویسنده : پارسین

ادویه‌های بسیاری وجود دارند که توانایی بدن را در سوزاندن چربی بهبود و افزایش می‌دهند. دارچین یکی از مشهور‌ترین آنهاست!

دارچین یکی از پرکاربرد‌ترین ادویه‌های موجود است که در غذاهای گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دارچین ادویه محبوب سرآشپزهاست که علاوه بر خوش طعم کردن غذاها، به بدن در کاهش دادن وزن کمک شایان توجهی می‌کند.

رازهای دارچین و قدرتش در سوزاندن چربی

تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف دارچین، سوخت‌وساز (متابولیسم) بدن را بهبود بخشیده و افزایش می‌دهد. یافته‌های حاصل شده از این تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف روزانه یک‌‌چهارم قاشق چایخوری از این ادویه، سوخت و ساز (متابولیسم) بدن را تا 20 بار فراتر از توانایی طبیعی بدن افزایش می‌دهد و به بدن اجازه می‌دهد تا چربی و کالری‌های ذخیره شده را با سرعت بیشتر و کارآمدی بهتری بسوزاند.

در حقیقت، هنگامی که سوخت و ساز (متابولیسم) بدن افزایش می‌یابد، بدن این توانایی را پیدا می‌کند که برای انرژی خود از چربی ذخیره شده در سلول‌ها استفاده کند. اگر بدن افراد دارای رژیم، از سوخت و ساز (متابولیسم) پایینی برخوردار باشد، بدن آنها نمی‌تواند چربی ذخیره شده را بسوزاند، در نتیجه وزن آنها افزایش یافته یا به عبارتی وزنی از دست نمی‌دهند.

براساس مطالعات، هنگامی که دارچین را با غذا مصرف کنیم نه‌به‌صورت جداگانه، به بدن کمک می‌کند تا قند ذخیره شده را بهتر و کارآمدتر بسوزاند و در نتیجه این کار، سطوح قند خون کاهش می‌یابد. با کاهش یافتن سطوح قند خون، بدن می‌تواند سطوح انرژی، میل به غذا و سیگنال‌های گرسنگی خود را تنظیم کند. علاوه بر این، تمایل بدن برای ذخیره چربی را نیز کاهش می‌دهد. با فوایدی که به خاطر افزایش سوخت‌وساز (متابولیسم) و تعادل قند خون نصیب بدن می‌شود، دارچین در نهایت به سلول‌های چربی درون بدن کمک می‌کند تا نسبت به سطح انسولین خون پاسخ‌ده و دارای عکس‌العملی سریع باشد. و نتیجه این پاسخ‌دهی فوایدی است که از سوزاندن چربی و کاهش وزن به دست می‌آید.

دارچین را وارد زندگی خود کنید

دارچین، این ادویه خوش طعم را می‌توانید به غذاهای مورد علاقه خود اضافه کنید. غذاها و نوشیدنی‌هایی که به‌طور معمول این ادویه در آنها به کار برده می‌شود، عبارتند از:
کمی دارچین به چای یا قهوه اضافه کنید. بسیاری از چایی‌هایی که طعم ندارند با دارچین بسیار خوش طعم می‌شوند. حتی می‌توانید به چایی‌های طعم‌دار هم دارچین اضافه کنید.

در تمام غذاها می‌توانید از دارچین استفاده کنید. اگر مقدار دارچینی را که به غذا اضافه می‌کنید، جوانه‌های چشایی شما را تحریک نمی‌کند، مقدار آن را افزایش دهید. نگران نباشید، طعم غذایتان بد نخواهد شد.

بلغور بدون طعم هم در سوزاندن سلول‌های چربی بسیار فوق‌العاده عمل می‌کند. اگر می‌خواهید فواید آن را افزایش دهید، بلغور را با دارچین بپزید.

ماست ساده و بدون چربی هم در کاهش وزن مؤثر است. اما رژیم‌گیرندگان به نداشتن طعم آن معترض هستند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که به ماست خود دارچین اضافه کنید.

پنیر روستایی- یا به عبارت دیگر دست‌ساز- به‌دلیل چربی پایین و میزان پروتئین بالا، ماده غذایی پرطرفداری است. برای شیرین کردن این نوع از پنیر، از دارچین استفاده کنید.

دارچین را می‌توانید همراه با میوه‌های فصلی نیز مصرف کنید. کمی از آن را به سیب و کدو تنبل اضافه کنید. بسیار لذیذ خواهد شد.

رابطه دارچین و دیابت

برای هر بیماری‌ای که مردم می‌شناسند و از آن آگاهی دارند، یک نوع درمان طبیعی ارائه شده است. محدوده این نوع درمان‌ها از بیماری‌های خوش‌خیم تا بیماری‌های بدخیم را در برمی‌گیرد. با این حال این بدان معنا نیست که هیچ نوع درمان طبیعی مؤثری برای بیماری‌ها وجود ندارد. برای مثال می‌توان از درمان دیابت به وسیله دارچین نام برد اما این چگونه عمل می‌کند و اینکه آیا خطری ندارد؟

هنگامی که به دیابت مبتلا شوید، مشکل شما با انسولین و قند خواهد بود؛ چه زمانی که لوزالمعده (پانکراس) شما به اندازه کافی انسولین تولید نکند- همانطور که در دیابت نوع اول دیده می‌شود- و چه زمانی که سلول‌های بدن شما به انسولین تولید شده پاسخ ندهند، همانطور که در دیابت نوع دوم دیده می‌شود.

درمان‌های موجود، برای درمان این دو نوع دیابت و کاهش شدت بیماری است، اما هدف اصلی از درمان این دو نوع از بیماری دیابت، دستیابی به میزان کافی انسولین و اطمینان یافتن از این موضوع است که سلول‌ها انسولین را پس نزده و می‌پذیرند. اما چرا؟ برای اینکه از این گلوکز یا قند برای سوخت در جریان خون استفاده شده و خون به خوبی در رگ‌ها جریان یابد.

گاهی اوقات برای درمان، استفاده از رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن پیشنهاد می‌شود و در رابطه با دیابت نوع اول، درمان با انسولین جایگزین یا داروهای مخصوص این بیماری تجویز می‌شود اما همواره این سؤال در ذهن مردم بود که آیا درمان طبیعی برای این بیماری وجود دارد؟ و گویا استفاده از دارچین پاسخ این سؤال بود.

از آنجا که دیابت نوع اول درباره موضوعی فیزیکی است و استفاده از دارچین می‌تواند در درمان آن مؤثر واقع شود اما در دیابت نوع دوم، لوزالمعده (پانکراس) به خاطر آسیبی که دیده است نمی‌تواند به اندازه کافی انسولین تولید کند و در نتیجه دارچین هیچ تأثیری در بهبود یا درمان بیماری نخواهد داشت.

باید این نکته را به شما یادآور شد که همواره قبل از آنکه تغییری در روش درمان خود به‌وجود آورید- به‌خصوص زمانی که به دیابت مبتلا هستید- حتما با پزشک خود مشورت کنید. حال به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چگونه دارچین بر سطوح قند موجود در بدن تأثیر می‌گذارد.

مطالعاتی که در مرکز تحقیقاتی تغذیه انسان در وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا انجام شده است، به مطالعه اثرات 54 گیاه گوناگون بر همرنگی استتاری انسولین در آنها پرداخته است و گیاهی که از این مطالعه سربلند بیرون آمد، دارچین بود.

عنصری که در دارچین به انسولین شباهت دارد، MHCP نام دارد. این، عنصری شیمیایی و محلول در آب است که در سیستم بدن شبیه به انسولین عمل کرده و مصرف قند را در سلول‌ها افزایش می‌دهد. به‌طور کلی، این تحقیقات امیدوار‌کننده به‌نظر می‌رسد اما باید خاطر نشان‌سازیم که این تحقیقات آزمایشگاهی بوده و تاکنون روی انسان انجام نشده‌اند.

با تکیه بر این تحقیقات، درمانی هم به صورت آزمایشی در کلینیک بالینی کوچکی در پاکستان صورت گرفت. 60داوطلب بیمار با میانگین سنی 52سال انتخاب شدند که هر کدام حداقل 7سال بوده که به دیابت مبتلا بودند. گروه به 2بخش تقسیم شد؛ در یک دوره چهل‌روزه، به نیمی از آنها دارچین داده شد و به نیمی دارونما (پلاسیبو)؛ نتایج کسب شده از این روش درمانی شگفت‌انگیز و حیرت‌آور بود!

ابتدای آزمایش، وسط آزمایش و انتهای آن، سطوح قندخون بیماران اندازه‌گیری شد. سطوح قندخون گروهی که دارچین مصرف کرده بود، پس از پایان آزمایش به مقدار قابل توجهی پایین آمده بود اما در گروهی که از دارونما استفاده کرده بود، هیچ تغییر خاصی رخ نداده بود.

پس اگر به دیابت مبتلا هستید، مصرف دارچین را در رژیم غذایی خود قرار دهید. مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد.

                            
عصرایران


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1391
نویسنده : پارسین
بيل گيتس: اگرفنّاوري جنرال موتـــورز با سرعتي همســــان فنّاوري كامپيوتر پيشرفت كرده بود، امروز اتومبيلهايي سوار مي‌شديم كه:
·        سرعتشان 22000 مايل بر ساعت بود!
·        مصرف بنزين آنها 4 ليتر درهر 1000 مايل بود!!
·        بهاي آنها 25 دلار بود!!!
 
پاسخ جنرال موتورز
 
1 -  بدون هيچ دليلي ماشين شما در روز دوبار تصادف مي‌كرد!
2 -  هردفعه كه خطهاي وســط خيابان را ازنو نقاشي مي‌كردند شما بايد يك ماشين جديد مي‌خريديد!
3 - گاه وبيگاه ماشين شما درخيابانها از حركت باز مي‌ايستــــاد وشما چاره‌اي جز استارت (Restart) مجدد نداشتيد!
4 - هربار كه جنــــرال موتورز مدل جديدي را به بازار عرضه مي‌كرد خريداران ماشين بايد راننــــدگي را از اول ياد مي‌گرفتند چون هيچ يك از عملكردها و كنترلهاي ماشين مانند مدل قبلي نبود!
5 - براي خاموش‌كردن ماشين بايد دكمه استارت را مي‌زدند!
6 - جنرال موتورز خريداران ماشينهايش را مجبور به خريد نقشه‌هاي راههايي مي‌كرد كه ممكــــن بود اصلاً به درد راننـــدگان نخورد.
7 - كيسة هــــــوا قبل از بازشدن در هنگام تصادف از شما مي‌پرسيد:

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه کیوکشین کای کاراته کوثریزدسرچشمه زارچ , ,
تاریخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : پارسین
موفقیت در هر سنی چه معنی میده؟!!

 

در ٤ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... کثیف نکردن شلوار

در ٦ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... پیدا کردن راه خانه (از مدرسه)

در ١٢ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... داشتنِ دوست (یافتن)

در ١٨ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... گرفتن گواهى نامه رانندگى

در ٢٠ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... برقرارى رابطه

در ٣٥ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... پول داشتن

در ٤٥ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... پول داشتن

در ٥٥ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... پول داشتن

در ٦٠ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... برقرارى رابطه

در ٦٥ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... تمدید گواهى نامه رانندگى

در ٧٠ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... داشتنِ دوست (تنهایی)

در ٧٥ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... پیدا کردن راه خانه (از هر کجا)

در ٨٠ سالگى ... موفقیت عبارت است از ... کثیف نکردن شلوار
 


 

 

 
 

|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : پارسین

حسابدار: کسي است که قيمت هر چيز را ميداند ولي ارزش هيچ چيز را نمی داند.
بانکدار: کسي است هنگامي که هوا آفتابي است چترش را به شما قرض مي دهد و درست تا باران شروع مي شود آن را مي خواهد.
مشاور : کسي است که ساعت شما را از دستتان باز مي کند و بعد به شما مي گويد ساعت چند است.
سياستمدار: کسي است که مي تواند به شما بگويد به جهنم برويد منتها به نحوي که شما براي اين سفر لحظه شماري کنيد.
اقتصاددان: کسي است که فردا خواهد فهميد چرا چيزهايي که ديروز پيش بيني کرده بود امروز اتفاق نيفتاد.
روزنامه نگار: کسي است که 50% از وقتش به نگفتن چيزهايي که مي داند مي گذرد و 50% بقيه وقتش به صحبت کردن در مورد چيزهايي که نمي داند.
رياضيدان : مرد کوري است که در يک اتاق تاريک بدنبال گربه سياهي مي گردد که آنجا نيست.
هنرمند مدرن: کسي است که رنگ را بر روي بوم مي پاشد و با پارچه اي آن را بهم مي زند و سپس پارچه را مي فروشد.
فيلسوف : کسي است که براي عده اي که خوابند حرف مي زند.
استاد : کسي است که کاري ندارد ولي حداقل مي داند چرا.
روانشناس : کسي است که از شما پول مي گيرد تا سوالاتي را بپرسد که همسرتان مجاني از شما مي پرسد.
معلم مدرسه : کسي است که عادت کرده فکر کند که بچه ها را دوست دارد.
جامعه شناس : کسي است که وقتي ماشين خوشگلي از خيابان رد مي شود و همه مردم به آن نگاه مي کنند ، او به مردم نگاه مي کند.
برنامه نويس: کسي است که مشکلي که از وجودش بي خبر بوديد را به روشي که نمي فهميد حل مي کند


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : پارسین
این نوشیدنی محبوبیت بسیار در بین ساکنان کوه های آند از کوچک تا بزرگ دارد و حتی گردشگران هم از آن می خورند. قورباغه ها در آکواریومی نگهداری می شوند و وقتی که می خواهند نوشیدنی را آماده کنند با ضربه ای جان قورباغه را میگ یرند سپس چند برش روی شکم آن می زنند و پوستش را میکنند.

آب قورباغه

سپس آن را در مایعی شامل آش گرم لوبیا سفید، دو قاشق عسل، شاخه های خام آلوئه ورا و چند قاشق از آب میوه ، ماکا می اندازند و مخلوط می کنند آنها معتقدند که این نوشیدنی برای درمان برونشیت ، آسم و ناتوانی جنسی موثر است. کارمن گونزالس یکی از انبوه مغازه‌داران پرویی است که این روزها نوشیدنی محبوب مردمان این کشور را تهیه و عرضه می‌کند.

آب قورباغه

او روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ قورباغه را در آکواریومی بزرگ در رستورانش نگه می‌دارد، با ورود هر مشتری او یک قورباغه از آکواریوم بیرون آورده به کاشی‌ها می‌کوبد تا بمیرند و سپس با شکاف دادن شکم قورباغه پوست آن را می‌کند

آب قورباغه

او سپس در مخلوط‌کن خود سه قاشق عسل، عصاره گیاهان محلی و چندین قاشق پودر ریشه آندی به همراه شیر تازه ریخته و قورباغه پوست‌کنده شده را هم به آن می‌افزاید. مخلوط حاصل که پس از در هم آمیختن تمامی این مواد عجیب حاصل می‌شود همان آب قورباغه محبوب پرویی‌ ها است که هر لیوان آن ۱ دلا‌ر قیمت دارد.

آب قورباغه

گونزالس می‌گوید روزانه حداقل ۵۰ مشتری به مغازه وی می‌آیند و در ساعات اولیه صبح و یا عصر برای رفع خستگی و یافتن انرژی دوباره آب قورباغه سفارش می‌ دهند.

آب قورباغه

مردم پرو معتقدند این معجون قدیمی نه‌ تنها انرژی‌ زاست بلکه قدرت ذهنی آنان را به نحو قابل توجهی افزایش می‌دهد. در این میان خواص درمانی گوشت قورباغه و دارو های محلی را هم نباید نادیده گرفت.

آب قورباغه

گونزالس می‌گوید: متاسفانه هنوز توریست‌ها عادت به نوشیدن این معجون نکرده‌اند. آنها ترجیح می‌دهند تا چند لحظه‌ای به تماشای درست شدن معجون بنشینند و بعد با چهره‌ای درهم کشیده رستوران را ترک کنند.

آب قورباغه

عصرایران


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: اب قورباغه حیوان خوردن ,
تاریخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : پارسین

نه سرطان، نه سکته

۱ - چای سبز خواص ضد‌سرطانی دارد. در پژوهش‌های متفاوت نشان داده شده است که کاتچین، ماده‌ای که در چای سبز یافت می‌شود و EGCG نام دارد، با توقف یا تاخیر در رشد سلول‌های سرطان مرتبط است. این ماده می‌تواند در کاهش دادن سرطان‌هایی همچون مثانه، روده بزرگ، مری، لوزالمعده، مقعد و شکم مفید باشد. مطالعات فنلاندی‌ها هم اخیرا نشان داده، نوشیدن چای سبز در حد متعادل، خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می‌دهد.

۲ - مصرف چای سبز، سبب پایین آمدن خطر بیماری انسداد شریان‌ها می‌‌شود. در مطالعه‌ای که ژاپنی‌ها انجام داده‌اند، محققان دریافته‌اند هرچه بیشتر چای سبز بنوشید، شانس مبتلا شدن به بیماری گرفتگی رگ‌ها در شما کمتر می‌‌شود.

۳ - چای سبز قادر است خطر لخته شدن خون و سکته‌ها را کاهش دهد. «دکتر جانی بوون» در کتاب ۱۵۰ خوراکی سالم این سیاره می‌گوید: «چای سبز میزان ماده‌ای به نام فیبرینوژن را که می‌تواند باعث لخته شدن خون و بروز سکته‌ شود، در بدن پایین‌آورد.»

بی‌خیال اضطراب

۴ - چای سیاه می‌تواند به کاهش استرس‌ها در زندگی روزمره کمک کند. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۰ در دانشگاه UCL نشان داد کسانی که یک فنجان چای سبز می‌نوشند، در مقایسه با کسانی که سایر نوشیدنی‌های آرامش‌بخش را می‌نوشند، زود‌تر می‌توانند بر استرس خود غلبه کنند. چای سیاه در مقایسه با چای سبز محافظت بیشتری بر ضد‌ترکیبات استرس دارد.

۵ - انواع چای‌ها و دم‌نوش‌های بدون کافئین و چای‌های گیاهی می‌توانند بیماری‌های متابولیکی یا بیماری‌های مربوط به سوخت‌و‌ساز بدن را کاهش داده و درمان کنند.

به‌طور کلی این‌که نوشیدن انواع مختلف چای، بخشی از یک زندگی سالم است، به اثبات رسیده است؛ نمونه پژوهش‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، تنها قطره‌ای از دریای تحقیقات و مطالعات انجام شده در این زمینه است که می‌تواند شما را به نوشیدن چای علاقه‌مند و در شما حس بهتری ایجاد کند.

جوانی در فنجان، منتظر شماست

۶ - دم نوش‌ها و چای هانیبوش (نوعی گیاه دارویی که طعم و بوی عسل دارد) و نوعی از چای سبز می‌توانند سرطان پوست را از بین ببرند. در یک پژوهش در آزمایشگاه، مصرف دم‌نوش‌ها و هانیبوش، مانع ایجاد سرطان پوست در موش‌ها شده است و ما امیدواریم در آینده این مواد روی انسان‌ها نیز همین تاثیرات را داشته باشند.

۷ - انواع چای خاصیت ضد‌پیری دارند. دانشمندان با مطالعه روی بلدرچین دریافته‌اند فرآورده‌های موجود در بوته چای به توانایی تخمگذاری آن‌ها در طولانی مدت کمک می‌کند. از آنجایی که پرندگان حیوانات پیشنهاد شده برای تحقیقات ضد‌پیری بودند، انتظار می‌رود دم‌نوش‌ها به همین میزان برای انسان‌ها نیز مفید باشند.

۸ - مطالعات نشــان داده‌اند چای‌های گیاهی (هم چای سیاه و هم سبز) غلظت بالایی از مواد موثر در باروری مردان را دارند. در مطالعه‌ای که مکمل‌های ترکیبات استرس ساخته شده از چای سبز آزمایش شدند، نشان داده شد چای سیاه، چای سبز، چینی و به‌طورکلی عصاره انواع دم‌نوش‌ها سلامت سلول جنسی مرد را بیشتر حفظ می‌کنند.
                                         
عصرایران


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه کیوکشین کای کاراته کوثریزدسرچشمه زارچ , ,
تاریخ : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391
نویسنده : پارسین
عذاب آور ترین دیالوگ عید دیدنی

بدترین و عذاب آور ترین دیالوگ عید دیدنی:
مهمونا در حال رفتن هستن و یــــــــــــــــهو
بابام: حالا شام میموندین یه چیزی دور هم میزدیم :)
مهمون: نه دیگه زحمت نمیدیم ولی حالا که شما میگی بـــــــــــــاشه
 
چی
وقتی خانومی به شما گفت: “چــــــــــــــــی؟”، به این معنا نیست که گفته شما را نشنیده. او در واقع به شما فرصت داده که گفته خود را تغییر دهید!
(ستاد کمک به ادامه زندگی)
 
کرایه تاکسی

توی تاکسی نشسته بودم، دو تا آقای مسن هم عقب نشسته بودن.
نزدیک پیاده شدنشون یکی به اون... یکی گفت:
به خدا اگه بزارم دست تو جیبت بکنی! من حساب میکنم...
بعد از راننده پرسید : ببخشید چقدر شد؟
راننده: هزار تومن !
یهو یارو برگشت به راننده گفت: آدمــــــی ؟؟!!
راننده گفت : جـــان ؟
مرد : گفتم آدمی یا نه؟
راننده گفت : حرف دهنتو بفهم درست صحبت کن!
یارو دوباره گفت: نه.. آدمی؟؟!
راننده هم با عصبانیت ترمز کرد برگشت عقب گفت : نــــــــه ... فقط تو آدمی!
یارو گفت : یعنی چی؟ من میگم آدمی هزار تومن؛یا دوتاییمون باهم هزار تومن!!
 
 

آگهی فوت
غضنفر میمیره، آگاهی‌ فوتشو میزنن به دیوار، توی انتخابات نفرِ اول میشه.
 
فکر بکر

امسال هرکی میومد خونه ما عید دیدنی، بهش می گفتم واااااای چقد چاق شدی...
طرفم از همون خونه ما شروع می کرد به رژیم گرفتن...
کلی به اقتصاد خانواده کمک کردم!
 

 

دیوونه خونه
یارو میره دیوونه خونه میبینه همه تو صف واستادن دارن یکی‌یکی تو یه سوراخه نگاه میکنن بعد دوباره میرن ته صف وامیسن. یارو کنجکاو می‌شه ببینه تو سوراخه چه خبره، خودش هم میره تو صف وامیسه و تو سوراخه رو نگاه میکنه هیچی نمیبینه، یه بار دیگه تو صف وامیسه بازم هیچی نمیبینه،‌از یکی میپرسه: شما چی رو نگاه میکنین؟ من که هر چی نگاه میکنم هیچی نمیبینم. یارو بهش میگه: برو بابا دلت خوشه! ما دو ساله داریم این تو رو نگاه میکنیم هنوز هیچی نمیبینیم، تو میخوای با دو بار نگاه کردن چیزی ببینی؟!
 

 

عید دیدنی
نظر به اینکه عید دیدنی به صورت رفت و برگشت انجام میشد جهت رفاه حال مردم ، سال ۹۱ عید دیدنی به صورت حذفی برگذار شد!
 

 

گواهی نامه
غضنفر می ره امتحان گواهی نامه بده چند بار رد میشه بعد تو راه پلیس جلوش رو می گیره می گه گواهی نامه! غضنفر هم میگه دادین که می خواین؟
 
صندوق صدقه

غضنفر 100 تومان تو صندوق صدقات میاندازه و سوار ماشینش میشه و 50 متر بالاتر تصادف میکنه و میمیره. اون دنیا به خدا میگه من که 100 تومان تو صندوق انداختم، پس چرا مردم؟ خدا میگه: هــــــــــا، 100 تومانیت گوشه نداشت.
 

 

اداره
رئیس: خجالت نمی‌کشی تو اداره داری جدول حل می‌کنی؟ کارمند: چکار کنیم قربان، این سروصدای ماشینها که نمی‌ذاره آدم بخوابه!
 
لباس آقایان

از یارو میپرسن: میدونی آقایون لباساشون را چه طوری دسته بندی می کنند؟
میگه: معلومه، دو دسته. یکی لباسهای کثیف، دومی لباسهای کثیف اما قابل پوشیدن!
 
خطر برق گرفتگی
غضنفر رو برق گرفت مُرد !!! اقوامش از ترس تا چهلم با فازمتر سر قبرش فاتحه میخوندن.
 
شیخ و مریدان در باشگاه بدن سازی

گویند مریدان شیخ همگی از برای ساختن هیکل شش تکه به باشگاه بادی بیلدینگ شدندی! خود شیخ چند سالی در باشگاه مشغول هارتل بودی. تا مریدان بدید بسیار مسرور گشت و به استقبالشان رفت.
یکی از مریدان دخترباز خدمت شیخ عرض کرد: یا شیخ ! بر ما بگو با کدامین دستگاه کار کنیم تا دختران و دافان را تحت تاثیر قرار داده مخشا...ن را بزنیم؟؟؟
شیخ بی درنگ فرمود: ای مرید ! در میان دستگاهها هیچ دستگاهی مانند دستگاه خودپرداز دختران را تحت تاثیر قرار ندهد!!! مریدان از این حکمت دانی شیخ روانی شده آنقدر روی تردمیل دویدند تا به دیار باقی شتافتند!!!
 

 

سرگرمی ما ایرانی ها
یکى از سرگرمى هاى مردم ایران اینه که وقتى از مطب دکتر میان بیرون حساب کنن ببین اون دکتره روزى چقد درآمد داره!
 
ما ایرانی ها

ایرانی ها دروغ گفتن را از اول صبح با جمله "پاشو لنگ ظهره" آغار می کنند.
 
درس خواندن چند حالت دارد؟

درس خوندن دو حالت داره:
۱- درسای سختو که نمیشه خوند
۲- درسای آسون که ارزش خوندن نداره
 

 





|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
آخرین مطالب

/
این سایت برگرفته ازسایتهای متنوع هست که مطالب به دلخواه انتخاب شده است