اردیبهشت ماه من است
اردیبهشت ماه من است
لايَنبَغى لِمَن لَم يَكُن عالِما أَن يُعَدَّ سَعيدا؛ كسى كه بهره اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند. امام صادق (ع)
نوشته شده در تاريخ 10 مهر 1391برچسب:عروسی, توسط پارسین |

ناشر معتقد است اگر شما مرد هستید این کتاب را بخوانید تا بیاموزید چه کارهایی می‌توانید انجام دهید تا رویاهای همسرتان را تحقق ببخشید. اگر هم یک زن هستید این کتاب را بخوانید تا بیاموزید چرا این‌گونه احساس و فکر می‌کنید و سپس کتاب را به همسرتان بدهید تا او نیز آن را بخواند، بدین طریق می‌توانید ارتباطی را که همیشه می‌خواستید به‌دست آورید.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

«زن ها دوست دارند خود را وقف عشق ورزیدن به مردها بکنند.

بدون چشم بصیرت و درک عمیق ممکن است بسیاری از خصوصیات و ویژگیهای زنانه در نظر مردان زشت یا حتی بد جلوه کند.

سه ویژگی مهم زنانه:

1)برای زنها عشق بر همه چیز مقدم تر است.

2)زن‌ها توان آفرینش دارند.

3)ارتباط زن‌ها با زمان ارتباط مقدسی است.

اگرخود آگاهی مرد وزن را یک دایره در نظر بگیریم، فقط یک دهم از این دایره در مرد به عشق تعلق خواهد داشت و بقیه آن صرف توجه به شغل و کار یا علائق دیگر می شود. این در حالی است که در زنها این مساله کاملاً متفاوت است. یعنی فقط یک دهم از دایره خودآگاهی خود را صرف شغل یا کارهای متفرقه می کنند و بیشتر توجه خود را به عشق معطوف می کنند(این عشق می تواند شامل عشق به فرزندان نیز باشد).

برای اکثر زن‌ها عشق واقعیتی بی انقطاع و ممتد، توجهی مستمر و مدام که هیچگاه ناپدید نمی شود، حتی مواقعی که مشغول کار یا انجام وظایفی هستند که ظاهراً هیچگونه ارتباطی با عشق ندارد. از طرف دیگر عشق برای مردها کلاسه و تفکیک شده است. زنها نیازی به تغییر وضعیت به حالت عاطفی ندارند ولی مردها بطور ارادی باید به این وضعیت درآیند. این عشق که در زنها افراطی بنظر می رسد در واقع بطور طبیعی و ناخودآگاه است وبرای آنها صرف انرژی بدنبال ندارد.

اگر دایره خودآگاهی هر فرد رابه مثابه خانه ای در نظر بگیریم که چند اتاق دارد آنگاه در خانه مرد فقط یک اتاق به عشق اختصاص خواهد داشت. و در خانه زن چندین اتاق به عشق اختصاص خواهد داشت.تفاوت دیگری که در این میان وجود دارد حضور مداوم زن در این اتاق است.زن با اینکه در اتاق های دیگر حضور پیدا می کند،همیشه در اتاق عشق نیز حضور دارد.

مردان: هنگامیکه همسرتان در اتاق عشق ذهنی شما بدنبال شما می گردد و شما در آنجا حضور ندارید و یا سعی می کنید وارد آن اتاق شوید با ملایمت به او بگوئید در اتاق دیگری هستید. گاهی اوقات ممکن است او از شما بپرسد"اتفاقی افتاده است؟"

در این هنگام شما باید به خود بگوئید "شاید من در اتاق عشق نیستم" مطمئن باشید هدف از این سوال فقط ایجاد ارتباط است. در این هنگام دو راه می توانید پیش بگیرید.1) به اتاق عشق خود بروید و حالت احساسی بگیرید. 2)به گونه ای به اواطلاع دهید که فعلاً در اتاق عشق خود نیستید.می توانید بگوئید:"از اینکه سری به اتاق عشق زدی از تو متشکرم. بعداً به تو ملحق خواهم شد."

احساس ارزشی زنان به این بستگی دارد که چقدر در عشق ورزیدن وارتباط برقرارکردن موفق بوده اند.این در حالی است که احساس ارزشمند بودن در مردان به میزان موفقیت آنها در کارها بستگی دارد.

سه نیاز پنهان زن:1) زن‌ها نیاز به احساس امنیت دارند. 2)زن‌ها نیاز دارند احساس پیوند و ارتباط کنند. 3)زن‌ها نیاز دارند به آنها احترام گذاشته شود فرارو


نظرات شما عزیزان:

...
ساعت18:15---22 بهمن 1391
عجب موزیک ضایعی!!!!!!!!!!!!!!

sama
ساعت11:35---13 بهمن 1391
دلم برای کسی تنگ است که اینجا می آید



ودست نوشته هایم را می خواند .



کسی که تنها ردپایش یک " غریبه " است و بس.



دلم برای او تنگ است


sama joon
ساعت7:38---13 بهمن 1391
واقعاااااااااااااااااااااا عاشق شدیااااااااااااا..ای کلکپاسخ:چ گنیم دیگه

sama
ساعت11:15---8 بهمن 1391
مبارکه

تينــــار
ساعت19:31---22 آذر 1391
سلام
واااااااي همه مطالبت شده درباره ازدواج و اينا
انگار جدي جدي به فكر ازدواج افتاديا

فقط يادت نره ما رو هم دعوت كني

مطالب وبت خيلي به درد بخوره

مرسي


samajoon
ساعت9:07---7 آبان 1391
سلام...پاسخ:کم کم مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.